Pro skupinu BOOTIQ tato spolupráce znamená podstatné rozšíření portfolia služeb mimo jiné o možnost snadné konsolidace dat a jejich extrahování. BOOTIQ touto úspěšnou spoluprací navazuje na sérii zdárných partnerství, která se podařilo uzavřít v nedávné minulosti. Letos se díky akvizici EEA rovněž stal v rámci skupiny BIQ Group platinum partnerem společnosti Atlassian, která nabízí inteligentní systémy a nástroje pro řízení firem. BOOTIQ, který nedávno posílil špičkový Atlassian konzultant Marek Vejrosta, je zároveň hrdým partnerem společností Keboola, Apify a Kentico.

„Dnes už nelze dělat software z garáže, ale je třeba se opřít o silné partnery, ideálně pak o softwarové giganty, kteří dané komplexní řešení již dávno mají. Posláním BOOTIQ je jejich řešení implementovat a přizpůsobovat je potřebám konkrétního klienta. Tím, že jsme v případě Gooddata dosáhli na stupeň consulting partnerství, se nám otevřely dveře k obrovské škále významných projektů,“ komentuje posílení partnerství s Gooddata CEO skupiny BOOTIQ Marcel Červený.

Kolekce významných partnerství

Gooddata je úspěšný startup ze Silicon Valley, za kterým stojí Čech Roman Staněk a jehož hlavní doménou jsou business intelligence a big data. „Jde o naprosto špičkový analytický nástroj, který je snadno nasaditelný a umožňuje bleskově získat ze systému report, jaký firma potřebuje – tedy vizualizovat data. Pro BOOTIQ spolupráce znamená snadnou konsolidaci dat, jejich extrahování a další výhody,“ doplňuje Červený.

BOOTIQ se přitom už dříve stal – díky akvizici přední slovenské IT firmy EEA – platinovým partnerem společnosti Atlassian. Ta se celosvětově zabývá vývojem nástrojů pro software development, project management a content management, na jejím kontě jsou tisíce vyvinutých aplikací. Úspěšná společnost je mimo jiné proslulá striktními pravidly pro uzavírání partnerství, proto je platinový status pro BOOTIQ prestižní záležitostí.

Partnerství v boji proti covidu-19

Do bohatého portfolia partnerů BOOTIQ patří také společnost Keboola, která vyvíjí cloudovou platformu na zpracování dat, díky které se všechna firemní i externí data z libovolných datových zdrojů dokážou organizovat na jednom místě. „S Keboolou máme opravdu výborné vztahy, vážíme si zejména úspěšné spolupráce na projektu trasování, který pomáhá na Slovensku vyhledat nakažené onemocněním covid-19,“ říká Červený.

K boji proti covidu-19 se BOOTIQ přidal také jako solution partner společnosti Apify, mladé české firmy poskytující platformu pro stahování a strukturování webových dat. Ta přišla s řešením, které webům poskytuje realtime informace z veřejně dostupných zdrojů o šíření onemocnění covid-19. Tým BOOTIQ pomohl se zavedením tohoto řešení na Slovensku. „Většina oficiálních stránek se statistikami o koronaviru nemá otevřená API, takže se nedají implementovat do aplikací. Ve spolupráci s Apify tato API otevíráme, aby byla přístupná veřejnosti,“ vysvětluje Marcel Červený.

Kolekci partnerů ještě doplňuje Kentico, systém pro tvorbu a správu webových stránek, on-line obchodů, intranetů a komunitních stránek využívajících technologií Web 2.0. Kentico využívá více než 7 000 webových portálů v 84 zemích světa.

Tým BOOTIQ letos významně posílil příchodem Marka Vejrosty jako hlavního konzultanta. Vejrosta je odborným konzultantem zaměřeným na optimalizaci procesů ve firmách a na zavádění nástrojů od společnosti Atlassian, a to především Jira a Confluence. Soustředí se na agilní metodiky (Scrum, Kanban), projektový management, asset management a service desk, konkrétně na metodiku ITIL (Information Technology Infrastructure Library je soubor konceptů a postupů, které umožňují lepší sladění IT a byznysu a podporují plnění strategických a obchodních cílů organizace). Kromě nástrojů Atlassian se věnuje také dalším: z nejznámějších jsou to Asana a Teamwork. Tým BOOTIQ v loňském roce překročil hranici 300 lidí.

Zdroj: TZ BOOTIQ
Foto: Christopher Gower, Unsplash