České značky zabývající se hardwarem jsou u nás poměrně raritní záležitostí. Pojďme se tedy blíže podívat na tu jednu z mála, kterou u nás máme. Jde o značku MISURA, která se zabývá především výrobou přenosných monitorů, o kterých jsme již před nějakým časem psali. Právě proto jsme si do redakce pozvali zakladatele, Jiřího Mihela, který podal vyčerpávající svědectví o tom, jak MISURA funguje. V našem podcastu jdeme do hloubky s cílem odhalit kritické kroky, které dovedly mladou českou značku do povědomý širokého spektra zákazníků.

Na co jsme se ptali:

  • Jak vznikla myšlenka dělat věci na míru?
  • Jaké byly první kroky k úspěchu na českém trhu a jaké produkty značka nabízí?
  • Jsou vůbec české značky konkurenceschopné v evropském měřítku?

To a mnohem více se dozvíte v rozhovoru!

Na Spotify...

Nebo využijte plného grafického potenciálu na YouTube.

Zdroj: Redakční článek Czechsight
Foto: Czechsight