Tradiční pondělní shrnutí událostí předchozího týdne aneb co se událo na české technologické scéně.

Rekola konečně představila dlouho očekávaná elektrokola

Pražský bikesharingový pionýr konečně vyrazil do boje proti dominující elektrokonckurenci. Za podpory skupiny innogy začnou brzy fungovat na Praze 7 a následně se rozšíří kam jen to půjde. Cena jízdy bude 15Kč za nástup a k tomu 2Kč/minutu s možností předplatného pro stálé uživatele.

Enehano vyvinulo aplikaci ke zjednodušení marketingu a obchodu startupů

Na vlně automatizace představilo Enehano nástroj Leads-to-cash, který pomáhá přetíženým startupům usnadňovat rutinní obchodní, marketingové a analytické kroky. Řešení je primárně určeno pro B2B SaaS startupy a Enehano s ním již expanduje do USA.

Akcelerační program Moravskoslezkého kraje rozdělí nejlepším startupům 300 000

Co dodat... Euro?

Glami expanduje do Slovinska, Bulharska a Chorvatska

Fashion vyhledávač z kuchyně Tomáše Hodbodě a Michala Jiráka za podpory Miton Investment tímto krokem upevňuje svou pozici největšího nezávislého vyhledávače módy v evropě. Tento rok mají v plánu dosáhnout na obrat 5 miliard korun.

Filmovou databázi FDb.cz koupila skupina HyperMedia

HyperMedia, respektive převlečený BigBoard má s novým úlovkem velké plány. Ostatně již v minulosti předvedli, že na masivní marketingové kampaně mají talent. Umí ale i selhat, jako například při akci popularizace výstavy malířských počinů Karla Gotta, která skončila neúspěchem. Uvidíme jak to offlajnovému gigantu půjde v online světě.