Uber chce co nejvíce zintegrovat veškeré možnosti městské dopravy. V některých městech tak dochází k postupnému spojení nabídky Lime koloběžek, kol a samozřejmě aut.

Je to poprvé, kdy Uber nabízí možnost užívání aplikace partnerské firmě. Uber v několika posledních měsících nabídl pomoc nebo spolupráci několika firmám, ale toto je poprvé, kdy si přímo v jeho aplikaci může uživatel najít prostředek jiné firmy. Na oplátku Lime na svých koloběžkách lepí nalépky s reklamou Uberu. Všechny inovace přichází skoro přesně po roce partnerství Lime a Uberu.

"Chceme dosáhnout toho aby si lidé mohli vybrat přesně tu možnost, kterou v danou chvíli preferují," řekl vedoucí pro nové platformy Billy Guernier.

Společnost očekává, že se část zákazníků v určitých situacích přikloní k jiné než automobilové dopravě. A přesně o to jim jde. Podobnou situaci pozorovali např. v San Franciscu, kde přidali v aplikaci volbu jizdních kol. Kola pak ke kratším cestám volilo výrazně více zákazníků než auta.

Cílem je zajistit podobné možnosti ve všech městech, kde Uber působí. Bohužel nebylo oznámeno, kdy přesně se můžou jednotlivá města změny dočkat.

Foto: Consumer Reports